Matka alkaa

Jokohan uskaltaisin aloittaa oikeasti tämän bloggauksen. Olen pohtinut, veivannut ja vatkannut tätä aloittamista ikuisuuden enkä vain saa aikaiseksi aloittaa. Aina löytyy tekosyitä lykätä tätä projektia.

Miksi muuten ensimmäinen postaus tuottaa aina näin paljon tuskaa? 
Minulla on jo 106 ideaa seuraaviin postauksiin mutta jostain syystä olen päättänyt, että en voi kirjoittaa tänne yhtään mitään ennen sitä "virallista blogin alku" postausta. 

Olen tehnyt taustatyötä ja tutkinut monien blogien ensimmäiset tekstit ja kaiki on tosi tosi samanlaisia. Kerrotaan jotain kirjoittajasta, tulevasta blogin sisällöstä ja syy, että miksi blogia kirjoittaa. Tai sitten kirjoittaja on entuudestaan tunnettu henkilö ja hänen ei tarvitse tehdä sitä esittelypostausta "Moi oon Sara ja aion kirjottaa teille pumpuli unelmista ja sadepilvistä.".

Rakastan kirjoittamista mutta jostain syystä olen aina kirjoittanut liian vähän. En osaa kirjoittaa runoja enkä lauluja enkä aina edes omia ajatuksiani ja tunteitani.Yleensä.. ehkä.. tai no joskus, jotenkuten. 

Mulla on iso vuosi edessä. HÄÄT LÄHESTYY! Ne varmaan näkyykin täällä blogissa muuten paljon! Luulen, että lähipiiri kyllästyy mun häähössötykseen
än yy tee nyt!, joten toivottavasti teillä riittää pinnaa ja kiinnostusta siihen aiheeseen! Ja hei, morsiamet ja sulhaset sekä kaasot ja bestmanit, pistäkää viestiä tänne päin ja kertokaa omia fiiliksiä!


...nyt se sit jo alko.. #hääkuume

Yritän olla ottamatta suuria paineita tämän blogin takia. Yritän suhtautua siihen enemmän päiväkirjana. Julkisena päiväkirjana. Jonka sivuja kaikki pääsevät lukemaan ja tirkistelemään. 

Tervetuloa matkaani!

- Sara -

Kommentit